a daruk számának és kapacitásának növelése volt. Folyamatosan törekedtünk arra, hogy minél nagyobb emelőkapacitású daruk legyenek a gépparkban, de ettől fontosabbnak tartjuk azt, hogy a meglévő géppark átlag életkorát is próbáljuk csökkenteni. Sokat fektetünk abba, hogy gépeink minél fiatalabbak és műszakilag megbízhatóbbak legyenek. Arra sem sajnáljuk a pénzt, hogy ugyanabból a kategóriából több darut is tartsunk, ezzel az a célunk, hogy a megrendelői igényeket minél biztosabban ki tudjuk elégíteni. Ha valaki rendel egy bizonyos darut, ne kelljen azt mondanunk, hogy sajnos az most dolgozik, hanem van másik hasonló, tud menni az. Továbbá így az esetleges műszaki problémákat is gyorsan és rugalmasan tudjuk kezelni, nálunk nincs olyan, hogy elromlik egy daru, és napokra meg áll egy építkezés, mi általában legkésőbb másnapra szoktunk küldeni egy másik hasonló darut saját költségen.
Ugyanakkor nekünk is, mint minden más darus cégnek célunk, hogy minél nagyobb gépeink legyenek és minél többféle munkát el tudjunk látni. Jelenleg a 70t-ás Liebherr LTM1070-4.2, amelynek 50m-es alapgéme van a legnagyobb darunk. A Liebherr LTM1055-3.2 autódarunk 55t-ás, és a 40m alapgém mellé van 16m segédgéme, így az 56m-es gémhossz a leghosszabb, amit produkálni tudunk.
Nem csak az a fontos, hogy milyen nagy kapacitású egy daru, hanem az is nagy előny, ha saját kategóriáján belül minél kisebb méretekkel és minél jobb manőverezhetőséggel rendelkezik. Minálunk a kisebb daruk szinte mind összkerék kormányzásúak és összkerék hajtásúak, így szűkösebb helyeken is jól tudnak mozogni, illetve az építkezéseken előforduló terepviszonyok között is megállják a helyüket.
A több lábon állás végett arra is oda kell figyelnünk, hogy a megrendelői igényeket ne csak darukkal, hanem azokhoz valamilyen szinten kötődő egyéb gépekkel is kitudjuk szolgálni. Ebből a célból is van komoly építőipari paraméterekkel rendelkező teleszkópos rakodónk. A kosaras emelés is a daruzással összefüggő szolgáltatás, de az elmúlt években váltottunk a kosaras autóról a bérelhető emelőgépek irányába, így a bérlő, ha úgy szeretné gépkezelő nélkül is tud emelőgépet bérelni, illetve hosszú távú bérlet esetén, ez egy sokkal gazdaságosabb konstrukció. Az önrakodós fuvarozás is részben egy darus szolgáltatás, saját darujával daruzni is tud, de mint teherautó a nagyobb darukat is kitudja áruval szolgálni.

Faun ATF30-as daru, 30t teherbírás, 25m-es gém. Kategóriájában a legfürgébb darunk, ha messzire kell menni, akkor ezzel megyünk.

Terex Ac30-as, 30t-ás autódaru, 25m-es gémmel. Négy kerék hajtású, és kormányzású. Kiválóan alkalmas szűk helyeken, csarnokokban történő munkavégzésre.

Terex AC-50-1 autódaru, 50t-ás emelőkapacitással. 40m-es alapgém, amelyhez hozzájön egy 9m-es segédgém, amely szögben is dönthető.

55t maximális emelőkapacitással. 40m hosszú alapgémmel rendelkezik, amihez van 16m segédgém is. Ez a daru rendkívül jó paraméterekkel rendelkezik, csökkentett ellensúllyal egy mozgékony, tengelysúly szempontjából könnyebben mozgó daru, teljes ellensúllyal pedig egy közel 60t-ásnak megfelelő daru.

A szállítható súly 12t, a plató teljes hossza 6,5m. Nagyon jól variálható univerzális felépítménnyel rendelkezik, mivel a hozzá való rámpával gépszállítóként üzemel, de oldalfallal is felszerelhető. A rajta lévő HIAB166-os, távirányítós daruval sok féle munka végezhető, 10m-re megy ki a géme, ahol még tud 1,5t-át, viszont alapgémmel 3,4t-ás is meg tud emelni.

Dieci Icarus 40.14 (ugyanaz, mint a Manitou MT1440) típusú teleszkópos rakodó 14 méteres gémmel és 4 T maximális emelőkapacitással. Jelenlegi adaptereink: raklapvilla és földmunka kanál.
